Radio en TV

Reggaemuziek met Nine Miles bij RTV-Ridderkerk

Komend weekend klinkt er reggaemuziek van de formatie Nine Miles op TV Ridderkerk en op bij Radio Ridderkerk.

In het kader van een nieuwe Spotlight aflevering op TV Ridderkerk spreekt presentator Arjan ’t Jong met schrijver Martijn Huisman en Hans van der Meulen, oprichter van de reggaeband Nine Miles. Martijn Huisman heeft inmiddels al weer twee boeken geschreven over zijn favoriete muziek: reggae. Vorig jaar verscheen het kolossale epos ‘The Reggaa Nation’, waarin hij de wereld van de reggaemuziek in alle uithoeken van de wereld bezoekt. De band Nine Miles is een heerlijk swingende reggaeband, die bij dit optreden bestaat uit acht muzikanten: Hans, Bryan, Lia, Claudia, Lloyd, Vinod, Leo en Ron. Ze brengen bekende liedjes als onder andere ‘Jamming’, ‘Three little birds’, ‘One Love’, ‘I Shot The Sheriff’ en ‘No Woman No Cry’.

Deze aflevering van Spotlight, is net als de voorgaande Spotlights te zien zijn op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk, te vinden op: www.youtube.com/tvridderkerk.

RTV-Ridderkerk zendt de Spotlight met Nine Miles uit op vrijdag 2 december tot en met zondag 4 december 2022 uit 15.00, 19.00 en 21.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.

Daarnaast wordt het interview en optreden ook uitgezonden in het radio-programma SensatieGeneratie op zaterdag 3 december om 20.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129, via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.

Foto’s: Roelie ’t Jong