Radio en TV

Ridderkerk Toernooi bij RTV-Ridderkerk

RTV-Ridderkerk zendt als pilot de doordeweekse wedstrijden van het Ridderkerk Toernooi live uit via haar YouTube-kanaal. Met een compleet team aan medewerkers onder leiding van Hans Vleugels worden deze bijzondere uitzendingen mogelijk gemaakt.

De wedstrijden op dinsdag 11 augustus tussen Bolnes en Rijsoord en op woensdag 12 augustus tussen Slikkerveer en RVVH worden zodoende live uitgezonden. De wedstrijden beginnen vanaf 20.00 uur. De live-uitzending start al iets eerder. Alle wedstrijden van het Ridderkerk Toernooi van dit jaar worden gespeeld op het terrein van S.V. Slikkerveer. Op de finaledag zaterdag 15 augustus is Radio Ridderkerk op locatie aanwezig om de finale live uit te zenden tussen 14.00 en 17.00 uur. Alle thuisblijvers hoeven zodoende niks te missen.

Afgestemd kan worden op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk. Via de website www.rtvridderkerk.nl van RTV-Ridderkerk zal middels een link naar de wedstrijd overgeschakeld kunnen worden. Ook zijn de wedstrijden op een later moment terug te kijken op het YouTube-kanaal.