Radio en TV

RidderSportShow komend weekend weer terug

Aanstaand weekend van zaterdag 9 en zondag 10 november kunnen de luisteraars van Radio Ridderkerk weer nieuwe afleveringen verwachten van de RidderSportShow.

Dit betekent dat het sportprogramma dat tijdelijk uit de lucht was vanwege personele (vrijwilligers)problemen weer terug is. Inmiddels hebben zich een aantal nieuwe medewerkers bij het programma aangemeld om de techniek voor hun/haar rekening te nemen, zodat de uitzendingen weer door kunnen gaan. Uiteraard zijn meer medewerkers welkom om zodoende het totaal aantal medewerkers aan dit programma verder uit te breiden, want dat blijft wel de wens.

Mochten er lezers zijn die geïnteresseerd zijn om aan het radioprogramma te gaan meewerken, meld je dan aan bij eindredacteur Hans Muntz via info@rtvridderkerk.nl. Een interne opleiding behoort tot de mogelijkheden.

De uitzendingen van de RidderSportshow zijn op zaterdag tussen 14.00 uur en 17.00 uur en op de zondag van 14.00 uur tot 17.00 uur.