Radio en TV

RidderSportShow start eerder dan gepland

Na de officiële en traditionele seizoensopening op een geslaagde finale dag van het Ridderkerk Toernooi bij vv Rijsoord, start de RidderSportShow (RSS) een week eerder dan aanvankelijk was gepland. Aanstaande zaterdag 28 augustus 2021 start de RSS met live verslag van de regionale derby tussen vv Rijsoord en sc Feyenoord in de hoofdklasse.

,,Tijdens de eerste officiële uitzending van het seizoen 2021/2022 zal ook vooruit gekeken worden naar het aankomende seizoen. In welke competities en beker poules zijn de voetbalclubs ingedeeld, wat staat de handballers van Drechtsteden te wachten en hoe ging het op de Openingday 2.0 van de Ridderkerk Rowdies? Afgewisseld met het laatste sportnieuws uit de regio hoort u het allemaal in de eerste ramvolle RidderSportShow op zaterdag 28 augustus’’, aldus eindredacteur Celwin Frenzen.

Kom jij het team versterken?

De RidderSportShow is altijd op zoek naar nieuwe collega’s. “De RidderSportShow is nergens zonder de vrijwilligers die elke week weer langs de lijn en in de studio werkzaam zijn voor de luisteraar,” vertelt Celwin. “En het mooiste is, ervaring is niet vereist. We vinden het hartstikke leuk om onze passie met mensen te delen en de liefde voor radio over te geven aan anderen. Bovendien kost het niet veel tijd want we rouleren met alle vrijwilligers die we hebben, zodat men ook gewoon tijd vrij houdt voor alle andere dingen.”

De RidderSportShow is altijd op zoek naar collega’s voor de presentatie, techniek en live verslaggeving. Heb jij interesse om eens een kijkje te nemen bij een uitzending, onderdeel uit te maken van het team of wil jij jouw vereniging vertegenwoordigen in de RidderSportShow met een live bijdrage of reportage? Neem dan contact op met Celwin Frenzen via riddersportshow@rtvridderkerk.nl.