Radio en TV

RidderSportShow weer van start

Vanaf zaterdag 5 februari 2022 zal de RidderSportShow weer iedere zaterdag te horen zijn op RTV-Ridderkerk.

De RidderSportShow houdt de luisteraar op de hoogte van alle sport uit de gemeente Ridderkerk, maar ook daarbuiten. “Nu de amateursporten weer van start mogen gaan is er ook weer genoeg te vertellen om de sportshow te vullen”, aldus hoofdredacteur Celwin Frenzen. “We zijn toen de lockdown in december 2021 van start ging onze winterstop vervroegd ingegaan. Daarna was het even spannend wanneer we weer mochten gaan starten en gelukkig mag dat nu weer. Ik en het volledige team heeft heel veel zin om weer te starten en de luisteraar op de hoogte te houden van alle lokale sport!”

De hand- en korfbal competities starten direct in het weekend van 5 februari 2022, de voetbal competities waarin de eerste elftallen van Bolnes, Slikkerveer, RVVH en Rijsoord spelen moeten iets langer wachten. Zij starten op zaterdag 19 februari 2022. “Aangezien de hand- en korfbal wedstrijden in de avonden worden gespeeld duurt de RidderSportShow op 5 en 12 februari 2022 een uurtje korter, tot 16:00 uur. Vanaf zaterdag 19 februari 2022 zenden we weer tot 17:00 uur uit om alle live wedstrijden ten gehore te kunnen brengen.”

De RidderSportShow is iedere zaterdag te horen van 14:00 uur tot 17:00 uur. Heeft u interesse om te helpen bij het maken van de sportshow? Dat kan! Bij de RidderSportShow is altijd ruimte voor vrijwilligers, van presentatie tot techniek maar ook verslaggevers bij de lokale verenigingen. Indien u interesse heeft kunt u contact opnemen via sport@rtvridderkerk.nl.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.