Radio en TV

Rio vlogt bij Nieuwjaarsbijeenkomst Ridderkerk 2020

Rio-Sarah bracht een bezoek aan de Nieuwjaarsbijeenkomst van Ridderkerk op donderdag 2 januari 2020. Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van de gemeente Ridderkerk werd traditioneel gestart met muziek en gezang.

In de entree werden de bezoekers welkom geheten waarna in de Foyer en Theater het Plein werd opgetreden door Harpe Davids, Different Koek en Ensemble Muziekschool Ridderkerk. Daarna werden de beste wensen gedeeld met de burgemeester en het voltallige college.

Aansluitend volgden nog de nieuwjaarstoespraak van de burgemeester Anny Attema en de uitreiking van de vrijwilligersprijzen. De avond werd druk bezocht door de Ridderkerkers.

Deze vlog wordt vanaf zaterdag 4 januari tot en met donderdag 9 januari 2020 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven uur. Het programma is te zien tussen 15.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggokanaal 67+ en het digitale Ziggokanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk.