Radio en TV

RTV Ridderkerk fietst 3×2 en jullie volgen het mee!

Ondanks dat er dit jaar opnieuw geen 3×2 wordt georganiseerd, verzorgt RTV Ridderkerk toch bijdragen voor TV- en radio3x2.

Vanaf maandag 16 augustus 2021, in de week dat oorspronkelijk de 50ste editie van 3×2 gepland was, fietsen wij met een klein maar bijzonder team de soms oudere routes, waarbij diverse herkenbare plaatsen belicht zullen worden. We komen 3×2-coryfeeën tegen, oude bekenden en bezoeken interessante locaties. Hiervan maken wij radio- en TV opnames.

Iedere dag zal aan het einde van de middag een podcast met de bijdragen van die dag te horen zijn. De podcast vind je op onze website: rtvridderkerk.nl  De radio opnames worden tevens in een speciale uitzending op Radio Ridderkerk gebracht: op zaterdag 21 augustus van 14.00 tot 16.00 uur.

De TV opnames zullen in een dagelijks kort 3×2 journaal te zien zijn op TV Ridderkerk en YouTube, en in het weekend van 21 en 22 augustus in uitgebreide vorm verder belicht worden.

Dagelijks worden regelmatig bijdragen geleverd op onze social media, website en app. Verder is er iedere dag een online quiz met een leuk prijzenpakket.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM, online via TuneIn en rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk app.