Radio en TV

RTV-Ridderkerk lanceert gratis App

De nieuwe media activiteiten van RTV-Ridderkerk zijn uitgebreid met een gratis App voor smartphones en tablets. Met deze App biedt de Ridderkerkse omroep mogelijkheden tot het volgen van de lokale gebeurtenissen in en rondom Ridderkerk. Deze App is te verkrijgen in Google Play voor Android telefoons en in de Appstore van Apple voor de iPhone en is ontwikkeld door het Ridderkerkse bedrijf RTVSoftware.

Met deze uitbreiding van de nu anderhalf jaar geleden vernieuwde website van RTV-Ridderkerk kan onder andere al het laatste nieuws op een snellere en gemakkelijke manier gelezen worden. Niet alleen lokaal, regionaal en sport nieuws, maar ook de agenda en verslagen van evenementen zijn meteen beschikbaar. Waar u ook bent en wanneer u maar wilt.

Naast het lokale nieuws uit Ridderkerk is het beluisteren van de traditionele radio-uitzendingen en het bekijken van het televisiekanaal met de App op de smartphone ook mogelijk. Tevens kan er voor het terugluisteren van een gemiste radio-uitzending gebruik worden gemaakt van de ‘Uitzending gemist’ functie.

RTV-Ridderkerk hoopt op deze ‘nieuwe’ manier nog meer inwoners van Ridderkerk te bereiken en deze van lokale informatie te voorzien.

De App is vanaf heden beschikbaar in de Apple Appstore voor de iPhone en voor de Android telefoon in Google Play. U bent dan direct als eerste op de hoogte van al het Ridderkerkse nieuws.