Radio en TV

RTV-Ridderkerk live tijdens Ridderkerk Toernooi

De Riddersportshow komt zaterdag 14 augustus 2021 tijdens de finaledag live middels een locatie-uitzending vanaf het terrein van VV Rijsoord aan de Vlasstraat. Tussen 14.00 en 17.00 uur wordt verslag gedaan van de finalewedstrijd, die om 14.30 uur begint. Wie wordt daarbij de opvolger van RVVH, dat vorig jaar Rijsoord met 4-0 versloeg in de finale van toen?

Dit jaar wordt het in ieder geval een andere finale, want beide teams spelen al op dinsdag 10 augustus om 19.30 uur tegen elkaar. Op woensdag 11 augustus spelen Bolnes en Slikkerveer tegen elkaar om 19.30 uur. Op zaterdag 14 augustus spelen om 12.00 uur eerst de verliezers van de doordeweekse wedstrijden tegen elkaar om de derde en vierde plaats. Daarna volgt om 14.30 uur de finale om de Jacques van der Linden Bokaal.

YouTube-uitzendingen

De doordeweekse avondwedstrijden zijn live te volgen via het YouTube-kanaal van RTV-Ridderkerk, te zien via rtvridderkerk.nl

Ridderkerktoernooi 2021

Geplaatst door RTV Ridderkerk op Zaterdag 31 juli 2021

Riddersportshow

De Riddersportshow is momenteel vooral actief op het gebied van voetbal, korfbal en handbal. Maar ook andere sporten mogen eigenlijk niet ontbreken. Daarom roepen we verenigingen op om berichten en/of afspraken te mailen aan de riddersportshow@rtvridderkerk.nl

Mochten er lezers zijn die ook actief willen worden binnen het programma, dan bent u van harte welkom om contact te zoeken met via riddersportshow@rtvridderkerk.nl.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk app.

Foto: Locatie-uitzending Riddersportshow tijdens Ridderkerk Toernooi 2020.