Radio en TV

Seniorentijd langs bij de Senioren fittest

Afgelopen vrijdag 24 september 2021 werd door Facet Ridderkerk de jaarlijkse senioren fittest gehouden in Sporthal De Fakkel. Radio Ridderkerk ging langs om een kijkje te nemen en sprak met de organisatie, deelnemers en bewegingsaanbieders. Ook verslaggever Arjan ’t Jong ontkwam er niet aan om even de bloeddruk gemeten te worden. Hoe dit afliep hoort u dinsdag in Seniorentijd.

Verslaggever Arjan ’t Jong in gesprek met deelnemer Ruud van Luik.

De uitzending van het radioprogramma Seniorentijd is op dinsdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur en wordt herhaald op vrijdagochtend op dezelfde tijden. Heeft u dit gemist, dan kunt u het programma ook nog terugluisteren via Uitzending Gemist

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.

Foto’s: Roelie ’t Jong