Radio en TV

SER zomeravondconcert Ted & Helen op TV Ridderkerk

In het kader van de zomeravondconcerten trad vrijdagavond 30 juli 2021 het Ridderkerkse countryduo Ted & Helen op onder de pagodetent op het Sint Jorisplein in Ridderkerk in het winkelcentrum de Ridderhof.

29 Jaar geleden hebben zij elkaar ontmoet, en na in een aantal bands te hebben gezongen , hebben zij besloten om als duo te gaan optreden.

Begin 2011 heeft het duo besloten om hun repertoire aan te passen t.b.v. de Country linedancers. Er zijn nummers in het repertoire opgenomen die nog steeds het country gevoel naar boven halen, waarbij ook de oude song niet worden vergeten.

RTV-Ridderkerk was er bij en maakte opnames van dit optreden. Deze impressie wordt uitgezonden vanaf maandag 30 augustus tot en met vrijdag 3 september 2021 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.