Radio en TV

Sfeerimpressie Concert aan de Waal op TV Ridderkerk

Zaterdag 17 september 2022 werd de eerste editie van het concert aan de Waal gehouden georganiseerd door Rotary Ridderkerk. Vanaf een ligplaats met eigen sloep en ook vanaf de overzijde bij de surfbocht was het concert goed te volgen.

Optredens werden verzorgd door Petra Simonse, Jeroen van der Boom, Guus Bok, Esther Pierweijer en Martijn Fischer.

RTV-Ridderkerk was erbij en maakte een sfeerimpressie. Deze impressie is dagelijks te zien op TV Ridderkerk vanaf woensdag 21 september tot en met zondag 25 september 2022 op ieder oneven uur vanaf 15.00 tot en met 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.