Radio en TV

Siem de Goede neemt afscheid bij Radio Ridderkerk

Afgelopen vrijdag 28 mei 2021 nam medewerker Siem de Goede na acht jaar trouwe dienst afscheid bij Radio Ridderkerk tijdens zijn laatste editie van het radioprogramma ‘Draai deze nog eens’, dat hij wekelijks op de vrijdagavond presenteerde vanaf 19.00 uur.

Voorzitter Hans Magito bedankte Siem uitgebreid live in de uitzending, want Siem verzorgde in de laatste jaren soms zelf op vier dagen in de week een radioprogramma. Op de woensdagavond was dat ’Het Cabaret Archief’, donderdagmiddag ‘Sandwich Express’, vrijdagavond ‘Draai deze nog eens’ en in het weekend kwam daar regelmatig de ‘RidderSportShow’ bij.

,,Ik heb het allemaal met heel veel plezier gedaan. Ik had helemaal geen ervaring toen ik hier binnenstapte, maar ik kreeg de kans om mee te draaien en ook om fouten te maken, want zeker in het begin maakte ik er nog wel eens eentje. Maar ik ben nu op een leeftijd, dat ik toch ook aan mijn gezondheid moet denken, vandaar dat ik er nu mee stop’’, aldus Siem de Goede.

,,Het is natuurlijk voor ons als RTV-Ridderkerk zeer jammer dat Siem met zijn programma’s stopt. Wij hebben het altijd zeer gewaardeerd en wensen Siem een goede gezondheid toe voor de komende jaren’’, aldus voorzitter Hans Magito.
RTV-Ridderkerk kan weer nieuwe medewerkers gebruiken. Heeft u interesse, meldt u zich dan aan via het algemene e-mailadres: info@rtvridderkerk.nl.

Foto’s: Arjan ’t Jong