Radio en TV

Stack Rhythm speelt live in Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 23 maart 2023 om 20.00 uur de band Stack Rhythm in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

Stack Rhythm is opgericht in 2012 door Rolf van Gent en Frank van Brienen met het idee om verschillende stijlen van de Blues te verkennen en zich niet aan één stijl te binden. Het idee was om een mix te maken van nummers van artiesten als BB King, Eric Clapton, Muddy Waters, Tab Benoit en dat in een eigen Stack Rhythm jasje. Stack Rhythm heeft vele verschillende bezettingen gehad door de jaren heen en ook de nodige kilometers gemaakt met optredens in de regio Rijnmond. In maart 2022 is besloten om opnieuw de oefenruimte in te gaan met nieuwe muzikanten om nieuw leven in te blazen in een nieuwe formatie. Stack Rhythm bestaat uit de volgende muzikanten: Rolf van Gent (zang), Frank van Brienen (gitaar), Ruud Tellings (bas), Bluesman Richard (drums) en met als aanvulling tijden onze optredens is Johny Idema erbij op de bluesharp. Tijdens het optreden van de band kun je een mix van de blues uit het diepe zuiden verwachten, maar ook de wat meer traditionele blues met de nadruk om een swingende avond te verzorgen.

De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en de entree is gratis. Bezoekers zijn vanaf 19.30 uur welkom. Het optreden zal tevens live worden uitgezonden via het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.