Radio en TV

Terugblik op Culturele markt op TV Ridderkerk

Van film en fotografie tot aan gedichten en muziek. De opening van het cultureel seizoen in Ridderkerk bestond uit een divers scala aan aanbieders.

In het gemeentehuis aan het Koningsplein konden geïnteresseerden zaterdag 28 september 2019 workshops volgen en informatie krijgen over het cultuuraanbod in Ridderkerk.

Cameraman Harry Noy en interviewer Arjan ’t Jong namen een kijkje op deze gezellige markt.

De video wordt vanaf maandag 7 oktober tot en met vrijdag 11 oktober 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep).

Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.