Radio en TV

Terugblik op week RTV-Ridderkerk fietst 3×2

Vanaf maandag 16 augustus 2021, in de week dat oorspronkelijk de 50ste editie van 3×2 gepland stond, fietst RTV-Ridderkerk met een klein maar bijzonder team de soms oudere routes, waarbij diverse herkenbare plaatsen belicht werden en gesprekken met diverse oud-medewerkers gehouden zijn.

De gemaakte audio opnames worden in een speciale uitzending op Radio Ridderkerk gebracht op zaterdag 21 augustus van 14 tot 16 uur. De TV opnames worden uitgezonden op TV Ridderkerk en YouTube op zaterdag en zondag 21 en 22 augustus. De uitzendtijden zijn ieder oneven uur van 15.00 tot 23.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en online via TuneIn en  rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.