Radio en TV

The Dynamite Blues Band live bij Bluezy op TV

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 5 juli2018 The Dynamite Blues Band in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview werd er ook live opgetreden.

The Dynamite Blues Band werd opgericht in 2013 door Wesley, Niels en JJ, die net uit de formatie ‘Big Blind’ kwamen en met bevriende bassist Renzo van Leeuwen was het kwartet compleet.

Een nieuw hoofdstuk volgt in 2016 met het tweede studio-album ’Kill Me With Your Love’ en de daarbij horende promo-tour. Nu nóg veelzijdiger en volwassener klinkend zonder aan energie en speelplezier in te boeten. Met shows op ’Het Zwarte Cross Festival’ en tijdens ’Countdown Café’ (Radio Veronica) laat de band horen nog steeds vol energie en dynamiek het publiek op stoom te kunnen brengen.

Voor een spetterend live-optreden van The Dynamite Blues Band zou je bijna een veiligheidsbril en gehoorbescherming nodig hebben vanwege het mogelijk explosiegevaar, maar vergeet vooral niet je dansschoenen aan te trekken. Meer informatie over de band: www.dynamitebluesband.com.

Deze impressie wordt uitgezonden vanaf maandag 19 november tot en met donderdag 22 november 2018 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk oneven heel uur. Het programma is te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.