Radio en TV

The Harvey Blom Band live bij Bluezy

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 14 november 2019 om 20.00 uur de The Harvey Blom Band in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.

The Harvey Blom Band is gebouwd om het gitaartalent Harvey Blom. Met zijn geheel eigen speelwijze, style en sound weet hij een nieuwe plek te creëren in de wereld van de blues/rock. The Harvey Blom Band speelt lekkere blues en rock die heavy kan zijn maar ook zeker erg intiem. Deze band heeft de lef van ZZ Top, de drive van Rory Gallagher en de groove van Free. De band bestaat uit de muzikanten: Harvey Blom (gitaar), Stephen Wilkinson (zang), Roel Bisschop (drums) en Laurens Verdurmen (bas).

De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 en de entree is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.