Radio en TV

The Lamm Grey Bluesband live bij Bluezy op TV Ridderkerk

In het radioprogramma Bluezy was op donderdag 10 mei 2018 The Lamm Grey Bluesband in de studio. Presentator Nico Bravenboer ontving in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten.

The Lamm Grey Bluesband bestaat al sinds 2008, maar in de afgelopen jaren zijn wel wat wisselingen geweest. Vanaf 2016 is de huidige bezetting van de band een feit. Daarnaast speelt de band niet alleen het oude repertoire, maar is er ook nieuwe muziek. De muzikanten hebben inmiddels een jarenlange ervaring in het blues-circuit. Onvervalste blues uit het Westen. Live spelen ze een breed repertoire en sinds dit jaar ook akoestisch.

De band bestaat uit Robert van den Bos (zang en bluesharp), Peter Barnouw (gitaar), Arthur van Baaren (bas), Pieter Prins (toetsen) en Loek Sies (drums).

Deze impressie wordt uitgezonden vanaf maandag 21 januari tot en met donderdag 24 januari 2019 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op elk even heel uur. Het programma is te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur.