Radio en TV

The Mark met Wondrous in de SensatieGeneratie

In het radioprogramma SensatieGeneratie is op zaterdag 3 september 2022 vanaf 20.00 uur de zanger en gitarist Mark Schraven van de band The Mark te gast bij presentator Arjan ‘t Jong.

The Mark heeft met het liedje ‘Wondrous’ een nieuwe single uitgebracht die in het radioprogramma SensatieGeneratie de demo van de maand september scoort.

,,Het liedje is geschreven door de toetsenist van de band tijdens onze tournee door Amerika en daarna heb ik de tekst en zang lijn eraan toegevoegd”, vertelt Mark Schraven. De drums en bas zijn opgenomen in Los Angeles door Kenny Aronoff (bekend van onder andere Bruno Mars, Bruce Springsteen & Smashing Pumpkins) en James LoMenzo (bekend van onder andere Ozzy Osbourne, David Lee Roth & Megadeth). De rest van de instrumenten zijn daarna in Nederland opgenomen. De single is uiteindelijk gemixt en gemasterd in New York door respectievelijk Ronald Prent (bekend van onder andere Rammstein, Freddie Mercury & Dire Straits) en Grammy winnaar Darcy Proper (bekend van onder andere The Eagles, Steely Dan & Frank Sinatra).

De officiële release party staat gepland voor 30 oktober in De Bosuil in Weert. Dan is ook de Amerikaanse bassist Jerry Scheff te gast, die ook zal meespelen. Jerry Scheff is een grootheid, die met heel veel sterren heeft gespeeld en bekend staat als “de bassist van Elvis”.

Meer informatie over de band, zie: website en facebook.
Het radioprogramma SensatieGeneratie met presentator Arjan ’t Jong is wekelijks op de zaterdagavond te beluisteren tussen 20.00 en 21.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.