Radio en TV

Theodoor en Perry Zuidam bij Radio Ridderkerk

Op vrijdag 19 juli 2019 zijn weer verschillende artiesten te horen bij Radio Ridderkerk.

In het programma Muziek Mix heeft presentator Richard Veen vanaf 16.30 uur in de studio een gesprek met de zanger Theodoor. Deze sympathieke zanger uit Leiden heeft pas zijn nieuwe single ‘Kom je bij me’ uitgebracht. Tussen 17.00 en 19 00 uur volgt een nieuwe aflevering van het radioprogramma Lekker Hollands. Ook hiervan is de presentator Richard Veen en hij spreekt in het tweede uur met zanger Perry Zuidam, die zijn nieuwe single ‘Naar de caravan’ zal laten horen, maar daarnaast ook het verhaal achter dit nostalgische liedje zal komen vertellen.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet:  www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 36, Ziggo met CL+ module op kanaal 336, KPN kanaal 1077, Tele2, Vodafone en via de APP ‘De Lokale Omroep’.