Radio en TV

Tweede aflevering van Ridderkerks nieuws in “Dit is Ridderkerk”

“Dit is Ridderkerk” is het wekelijkse tv-journaal bij RTV-Ridderkerk. In de komende weken wordt dit programma als pilot uitgezonden.

In deze tweede aflevering besteden we aandacht aan de schimmel in huurwoningen van WoonCompas, de jaarlijkse lintjesregen, Koningsnacht in Rijsoord, Koningsdag activiteiten in Ridderkerk en de Truckersrit. Het programma wordt deze keer gepresenteerd door Eric Harreman.

Dit is Ridderkerk wordt vanaf dinsdag 2 mei tot en met vrijdag 5 mei 2023 meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk op de oneven heel uur. Het programma is dan dagelijks te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.