Radio en TV

Volgspot Drechtstreek van maart 2023 op TV Ridderkerk

‘Volgspot Drechtstreek’ is een programma van Via Cultura en RTV Papendrecht over het theater in onze regio. De presentator is Peter de Liefde en in deze aflevering ontvangt hij documentairemaker Thomas van der Giessen, wiens laatste documentaire over het leven van Joop Tessers alias Joop Vos met de titel ‘Rien ne va plus’ op 12 april as. in première gaat in Theater Cascade. Marjet van Os, directeur van Cascade schuift daarna aan.

Marjet van Os, directeur van Cascade

Ook is er een interview met de Dordtse actrice Astrid van Eck gaat over het toneelstuk ‘Momentum’, waarmee ze met onder andere Waldemar Toornstra en Vincent Croiset door het land trekt.

Uiteraard ontbreekt de theatertip van Florian niet, dit keer verpakt in zijn VlogSpot. Ook wordt de agenda van de drie grotere theaters in deze regio vertoond en laat KleinKunstEnsemble Peter de Liefde de muziek klinken.

Deze film is te zien bij RTV-Ridderkerk vanaf vrijdag 10 maart tot en met zondag 12 maart 2023 om 17.00 uur en 21.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.