Radio en TV

Walking Football in Seniorentijd

Op de ochtend van de finaledag van het Ridderkerk Toernooi voetbal op het terrein van RVVH werd er een ‘walking football’ demonstratie-wedstrijd gespeeld.

Iedere dinsdagochtend wordt er gespeeld bij vv Rijsoord. De ochtend begint met koffie waarna er getraind wordt en een partij wordt gespeeld. Het eindigt met een gezamenlijke lunch. Bij deze vorm van voetbal wordt er niet gerend, lichamelijk contact is verboden en de bal mag niet hoger dan kniehoogte. Naast het sportieve is het sociale aspect belangrijk; er worden ook leuke uitjes georganiseerd.

Informatie over het walking football is te vinden op de website van vv Rijsooord: www.vv-Rijsoord.nl/walking-football

Roelie ’t Jong sprak afgelopen zaterdag bij het Ridderkerk Toernooi de voorzitter Jan Jansen en trainer Dirk Plaisier. Deze interviews zijn te horen tijdens Seniorentijd op dinsdag 23 augustus tussen 10.00 en 12.00 uur bij Radio Ridderkerk.

Het radioprogramma ‘Seniorentijd’ wordt wekelijks op de dinsdag uitgezonden tussen 10.00 en 12.00 uur. Het programma wordt herhaald op de vrijdagmorgen tussen 10.00 en 12.00 uur en is ook te beluisteren via Uitzending Gemist.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129, via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.