Radio en TV

Wij fietsen 3×2 en jullie luisteren mee!

Ondanks dat er dit jaar in verband met het corona virus geen Jeugdwielertoer 3×2 wordt georganiseerd is er bij RTV-Ridderkerk toch TV- en radio3x2.

In de week dat oorspronkelijk 3×2 gepland stond fietst RTV-Ridderkerk met een klein maar bijzonder team de route, waarbij diverse herkenbare plaatsen belicht zullen worden. We komen oude bekenden tegen, 3×2- coryfeeën en andere interessante mensen.

Hiervan worden radio- en tv-opnames gemaakt. De tv-opnames zijn vanaf maandag 17 augustus in een dagelijks 3×2 journaal te zien om 19.00 en 20.00 uur. De radio opnames worden in een speciale uitzending gebracht op vrijdag 21 augustus van 15.00 tot 18.00 uur. Deze uitzending wordt herhaald op zaterdag 22 augustus op dezelfde tijd. Daarnaast wordt dagelijks veel aandacht, met een extraatje, gebracht via onze socials.

Nieuwsgierig? Kijk de komende dagen alvast voor de laatste nieuwtjes op onze socials, website en RTV-Ridderkerk App.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is er  TV Ridderkerk, te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk App.