Radio en TV

Yoni Blue’s Band was live in Bluezy

Afgelopen donderdag 9 september 2021 speelde Yoni Blue’s Band met de Ridderkerkse zangeres Yoni Blue live in het radioprogramma Bluezy van Radio Ridderkerk. Heeft u de uitzending gemist ? Luister dan terug via Uitzending Gemist.

Het optreden van Yoni Blue’s Band was weer het eerste live-optreden in de studio waar een beperkt aantal bezoekers bij mochten zijn. In de komende maanden hoopt presentator Nico Bravenboer weer meerdere bands in de studio te mogen verwelkomen. Meer informatie over de volgende optredens van de band is te vinden op de facebookpagina van de band.

Wekelijks is het bluesprogramma Bluezy bij Radio Ridderkerk te beluisteren op de donderdagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur en op de zaterdagavond van 18.00 tot 20.00 uur.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van RTV-Ridderkerk.

Foto’s: Dirk v.d. Wilt