Regionaal

Asfalteringswerkzaamheden A16 tussen Knooppunt Ridderkerk en Kralingen

Van zaterdag 12 maart 21.00 uur tot en met zondag 13 maart 21.00 uur vinden er asfalteringswerkzaamheden plaats op de A16 tussen knooppunt Ridderkerk en Kralingen. Houd tijdens de werkzaamheden rekening met een extra reistijd tot 20 minuten.

Afsluitingen

Tijdens de werkzaamheden is de A16 tussen knooppunt Ridderkerk en Kralingen grotendeels afgesloten. Vanaf Feijenoord tot aan afrit Capelle aan den IJssel (25) is er één rijstrook geopend. De toerit Centrum (25), afrit Kralingen (26) en toerit Kralingen (26) zijn dicht.

Nood- en hulpdiensten kunnen met gepaste snelheid de werkzaamheden passeren. De busdiensten kunnen over de open rijstrook van de parallelbaan van Feijenoord naar Capelle aan den IJssel.

Omleidingsroutes

Het verkeer naar Den Haag en Utrecht wordt via onderliggend wegennet naar de A20 geleid middels gele omleidingsborden.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie over de werkzaamheden op de website van website van Rijkswaterstaat Verkeersinformatie of bel met de Landelijke Informatielijn van Rijkswaterstaat: 0800-8002 (gratis).