Regionaal

Belly Button Band treedt op in Cascade

Op zondag 12 maart 2023 treedt de Ridderkerkse Belly Button Band op in theater Cascade in Hendrik-Ido-Ambacht. Het optreden begint al om 15.00 uur en wordt gehouden in Cafe Boven in Cascade in het kader van BOVEN.Live.

De Belly Button Band maakt van ieder optreden een feestje. Dat hebben ze al vaker in Cascade laten zien en die belofte gaan ze deze middag vast en zeker weer inlossen. De band heeft een veelzijdig repertoire vol bekende nummers van Pink Floyd, Tina Turner, CCR, U2, Dire Straits, Cher tot de Golden Earring, Anouk en Nederlandstalige hits.

Meer informatie over het optreden van zondag 12 maart is beschikbaar op de website van Cascade

De band oefent wekelijks in Rijsoord en kent leden uit Ridderkerk, Hendrik-Ido-Ambacht en Rotterdam. De Belly Button Band was najaar 2021 in de studio voor een optreden in het kader van een Spotlight aflevering op TV Ridderkerk. Alvast sfeerproeven kan dus al via deze fraaie Spotlight aflevering met Belly Button.