Regionaal

Belly Button speelt in Theater Cascade

De band Belly Button speelt zondag 29 mei in Theater Cascade in Hendrik-Ido-Ambacht.

De oudste Ridderkerkse band Belly Button speelt met regelmaat in het Theater Cascade in Hendrik-Ido-Ambacht, zo ook dit voorjaar. Een aantal van de huidige bandleden speelden al in de ’70er samen, maar vanaf 1984 werd de band Belly Button daadwerkelijk een feit. Inmiddels is de band al weer zo’n 15 jaar actief in de huidige samenstelling en oefent het wekelijks op locatie in Rijsoord.

De band bestaat uit Carmen Monteiro (zang), Jan Hoogstad (gitaar en zang), Fred Sohns (sax en percussie), John Heijmen (gitaar), Martin Pupella (bas en zang) en Fred de Rijke (drums en zang). De band is veelzijdig, speelt eigen werk, maar ook covers, maar het belangrijkste is altijd om een gezellige sfeer met het publiek te bereiken. De band heeft een veelzijdig repertoire vol bekende nummers van Pink Floyd, Tina Turner, CCR, U2, Dire Straits, Cher tot de Golden Earring, Anouk en Nederlandstalige hits.

Er wordt opgetreden in het Theater Cascade – BOVEN.Live in cafe BOVEN. Het optreden begint om 15.00 uur. Kaarten kosten € 10,- en kunnen bij Theater Cascade gereserveerd worden.

In de studio van RTV-Ridderkerk werd vorige jaar ook opgetreden in het kader van de Spotlight.