Regionaal

Laurenskerk Rotterdam steunt Notre-Dame

Brand een kaarsje voor de Notre-Dame en steun samen met de Laurenskerk Rotterdam dit Franse icoon.

De Laurenskerk Rotterdam steunt graag haar Franse collega de Notre-Dame, na de verschrikkelijk gebeurtenis van gisterenavond.  Door middel van Candlelikes, het platform om 24/7 online en kaarsje te branden, wil de Laurenskerk graag haar bijdrage leveren aan de toekomstige herbouw/restauratie van één van de mooiste kathedralen van de wereld.

De Laurenskerk Rotterdam roept daarom iedereen op om online een kaarsje te branden voor dit Franse icoon en daarmee de Notre-Dame te steunen in haar hopelijk spoedige herstel. Door een online een kaarsje te branden, wordt een bedrag van € 5,00 gedoneerd aan de Kathedraal Notre-Dame de Paris.

Een kaarsje kan online aangestoken worden op www.candlelikes.org