Regionaal

Verbinding A15 naar A16 weekendsluiting

Van vrijdag 16 augustus 22.00 uur tot maandag 19 augustus 05.00 uur is de verbindingsweg van de A15 naar de A16 in knooppunt Ridderkerk gesloten

Het verkeer vanaf Europoort richting Rotterdam Noord, Gouda en Utrecht wordt omgeleid via de A4 en de A20. Het overige verkeer wordt op knooppunt Ridderkerk via de parallelrijbaan richting de A16 geleid. Gele borden en informatiepanelen langs en boven de weg geven de omleidingsroutes aan.

Over de werkzaamheden

Tijdens de werkzaamheden vervangt Rijkswaterstaat het asfalt en diverse voegovergangen.Het wegennet in de provincie Zuid-Holland heeft periodiek onderhoud nodig. Denk daarbij aan het vernieuwen van asfalt en het onderhoud aan kunstwerken, zoals viaducten. Met dit onderhoud wordt er voor gezorgd dat het verkeer in Zuid-Holland vlot en veilig kan blijven rijden.