Competitie-indeling voor het seizoen 2018-2019

De Ridderkerkse derby tussen RVVH en Rijsoord zal ook dit jaar weer plaatsvinden. Weliswaar niet meer in de Hoofdklasse, maar een treetje lager in de eerste klasse B. Alle vier de Ridderkerkse clubs spelen na hun degradatie een afdeling lager dan vorig seizoen.

Slikkerveer komt uit in de derde klasse C, waarin veel ploegen uit de Goudse regio zijn ingedeeld. Ook Bolnes, dat in de vierde klasse F is ingedeeld treft een aantal clubs uit die regio.

Competitie-indeling:
1B: Poortugaal, Heinenoord, SHO, RVVH, BVCB, Honselersdijk, Die Haghe, Westlandia, Rijsoord, Kloetinge, Meeuwen, Forum Sport, Deltasport, Brielle.

3C: ASW, Blijdorp, Cabauw, DONK, Erasmus, HOV/DJSCR, HWD, Haastrecht. FC IJsselmonde, MSV’19, NOCKralingen, Slikkerveer, Stolwijk, Wanica Star.

4F: Ammerstolse SV, Bergambacht, Bolnes, CKC, Gouderak, HOV/DJSCR, HWD, Hillegersberg, NOCKralingen, Nieuwerkerk, Ommoord, SDV, Swift Boys, Zestienhoven.