De derby tussen RVVH en Rijsoord is terug

De KNVB heeft de nieuwe indelingen van de competitie’s voor seizoen 2022-2023 bekend gemaakt. Twee belangrijke duels voor de Ridderkerkse clubs RVVH en Rijsoord is weer teruggekeerd op het voetbalmenu, namelijk de twee Ridderkerkse onderlinge derby’s zullen komend seizoen weer gespeeld gaan worden. RVVH is namelijk niet ingedeeld in de eerste klasse B, maar in de eerste klasse C.

De competitie-indelingen voor de vier Ridderkerkse clubs zijn als volgt:

Eerste Klasse C:
Teams: Brielle, BVCB, DCV, Heerjansdam, Nieuw Lekkerland, Rijsoord, RVVH, SHO, Spartaan ’20, SVOD ’22, Terneuzense Boys, XerxesDZB, De Zwerver en CVV Zwervers.

Tweede klasse F:
Teams: Alexandria ’66, Fc Binnenmaas, Heinenoord, Neptunus-Schiebroek, Nieuwerkerk, Pelikaan, SVS, Slikkerveer, Sparta (AV), Spirit, Strijen en VVGZ.

Vierde klasse D:
Teams: Bolnes, Fc Zoetermeer, Floreant, Graaf Willem II VAC, Groeneweg, Haagse Hout, KSD-Marine, Moerkapelle, NOC Kralingen, sv Ommoord, RVC Celeritas, SEV, Zestienhoven en IJVV De Zwervers.