Doron Kuipers winnaar Jumping Reyerparc Ridderkerk

Vanaf vrijdag 29 juli 2022 werd de eerste editie van Jumping Reyerparc Ridderkerk georganiseerd in de vernieuwde buitenbak van Reyerparc Ridderkerk. Verspreid over drie dagen gingen paarden in verschillende klassen hun wedstrijden afwerken.

Zondagmiddag was de finale van de dag met de Grote Prijs 1,40. Doron Kuipers uit Mijnsheerenland heeft met het paard Just a moment van ’t Heerenhuys de eerste editie van Jumping Reyerparc in Ridderkerk gewonnen. Hij versloeg in de spannende barrage Vincent Geerink en Lars Kuster op tijd. Door het winnen van de Grote prijs 1,40 verdiende hij hiermee €1500 aan prijzengeld.

PositieRuiterPaardTijdStrafpuntTijd
1Doron KuipersJust A Moment Van ‘T Heerenhuys71,46035,56
2Vincent GeerinkGelster66,96036.16
3Lars KusterEl Divo69,57036,48

Voor alle uitslagen kijk op website Equi competion. De prijzen werden uitgereikt door wethouder Fleur Stip (welzijn, cultuur en evenementen, sport en spelen, onderwijs en onderwijshuisvesting, participatie en communicatie).

De Stichting Sportbeoefening Reyerparc kijkt terug op een geslaagd evenement en in 2023 komt er een tweede editie.

Foto’s: Wessel Dekker