Extra talententraining meisjes onder 17 bij RVVH

De succesvolle vrouwenafdeling van RVVH gaat uitbreiden met een team voor meisjes onder de 17 jaar. Er hebben zich al veel talentvolle meisjes aangemeld. RVVH denkt dat er nog veel meer talentvolle meisjes in de regio zijn die op het hoogste niveau van Nederland mee kunnen voetballen. Om die meisjes de kans te geven zich in de kijker te spelen organiseert de Ridderkerkse voetbalvereniging op 22 mei een open talenten training.

Al seizoenen lang voetballen de vrouwen van RVVH op het hoogste amateurniveau van Nederland. Het eerste team komt uit in de Topklasse en is uitgegroeid tot een vaste waarde in de Top 5. Het tweede team voetbalt in de eerste klasse, ook landelijk niveau. Om het hoge niveau vast te houden zoekt RVVH talentvolle jonge speelsters die uiteindelijk deel gaan uitmaken van de vrouwenselectie.

De eerste open training op 8 mei heeft veel talent opgeleverd voor de Ridderkerkse club. Op 22 mei 2021 organiseert de club daarom weer een open training voor meisjes van 14 tot 17 jaar die graag de top van het Nederlandse vrouwenvoetbal willen bereiken. De training onder supervisie van de hoofdtrainer van RVVH, Andrew Thomas, begint om 15:00 uur.

Aanmelden kan bij de technische commissie van RVVH vrouwen t.westerink29@gmail.com

Uiteraard wordt rekening gehouden met de coronamaatregelen die dan gelden.