HBM Dakbedekking/Taveri verliest van hekkensluiter

De tafeltennissers van HBM Dakbedekking/Taveri hebben afgelopen vrijdagavond in Wateringen de tweede nederlaag van het seizoen geleden. Tegen hekkensluiter Salamanders werd met het kleinst mogelijke verschil van 6-4 verloren.

De thuisclub draait normaliter moeiteloos mee in de bovenste regionen van de hoofdklasse maar is door personele problemen op de laatste plaats beland. Tegen de formatie uit Ridderkerk kon het voor het eerst in deze competitie in de sterkste formatie aantreden. Patrick Weijers wist twee wedstrijden in het enkelspel in winst om te zetten.

Hans Stapels was eenmaal succesvol. Het dubbelspel leverde wederom een winstpartij op voor het dit seizoen nog ongeslagen koppel Beenes/Weijers. Voor de Ridderkerkers had er zeker een remise in gezeten daar Robert Beenes een 2-1 voorsprong in games en een 7-1 voorsprong in de vierde game niet wist te verzilveren.

Ondanks de nederlaag steeg HBM/Taveri naar de derde plaats op de ranglijst en is zelfs de tweede plaats nog steeds in het vizier.