Het Beweegtrio anno 2019

Al heel lang worden in Ridderkerk de Avondvierdaagse, de Fietsvierdaagse en de Zwemvierdaagse georganiseerd. Vier jaar geleden ontstond het idee om deelnemers aan zowel de jaarlijkse Avondvierdaagse als de Fietsvierdaagse én de Zwemvierdaagse extra te belonen met een aandenken en hapje/drankje na afloop van de laatste zwemavond. Zo ontstond het Beweegtrio.

Het Beweegtrio trekt ieder jaar meer deelnemers. De inschrijvingen voor de Avond4daagse en het Beweegtrio zijn gestart. Inschrijven kan bij Sanders in Bolnes en Outdoorshop van Os aan de Ringdijk 26 of digitaal via  avond4daagse-ridderkerk.nl.

Voor de Fietsvierdaagse en de Zwemvierdaagse kan later worden ingeschreven. Vermeld dan wel dat je mee wil doen aan het Beweegtrio!