Nationale honkbalteam Spanje traint bij Rowdies

Het nationale honkbalteam van Spanje zal komende zondag 16 september van 09.30 tot ongeveer 12.00 uur een bezoek brengen aan de Ridderkerk Rowdies. Het team zal op het honkbalveld van de Ridderkerk Rowdies een laatste training afwerken voordat zij zich richting het Big 6 toernooi in Hoofddorp zullen verplaatsen.

Dit toernooi, wat voor de eerste keer wordt georganiseerd in Nederland maar ook in Europa, en onder leiding van de KNBSB en de internationale WBSC zal staan, is een uniek toernooi omdat ook voor de eerste keer zowel de beste 6 honkballanden als de beste 6 Softballanden tegelijkertijd in één toernooi tegen elkaar op dezelfde locatie zal worden gespeeld.

De training aan de Oosterparkweg 7 is voor iedereen gratis toegankelijk en na de training is er de mogelijkheid om met de Spaanse spelers op de foto te gaan.