Oefencampagne SV Slikkerveer

Voetbalvereniging SV Slikkerveer start na een lang seizoen pas op dinsdag 2 augustus met de eerste training voor het nieuwe seizoen.

SV Slikkerveer is ingedeeld in de tweede klasse F en treft daarin de volgende tegenstanders: Alexandria ’66, Fc Binnenmaas, Heinenoord, Neptunus-Schiebroek, Nieuwerkerk, Pelikaan, SVS, Sparta (AV), Spirit, Strijen en VVGZ.

Op zaterdag 13 augustus wordt het eerste oefenduel gespeeld bij Fc IJsselmonde. Daarna volgen de duels van het Ridderkerk Toernooi. Op dinsdag 16 augustus wordt op het terrein van RVVH om 19.30 uur aangetreden tegen Rijsoord. Op 20 augustus worden de finalewedstrijden gespeeld.

Op zaterdag 27 augustus wordt gespeeld in Hendrik-Ido-Ambacht tegen IFC en op dinsdag 30 augustus is COAL de tegenstander op het eigen Reijerpark.

Vanaf zaterdag 3 september wordt er drie weken voor de beker gevoetbald, waarna op zaterdag 24 september het eerste competitieduel zal worden gespeeld. De tegenstanders voor de beker en het competitieprogramma worden in de loop van augustus bekend gemaakt.

Foto: Roelie ’t Jong