Opendag sportpark Reyerpark

In sportpark Reijerpark werd afgelopen zaterdag 20 september een algemene opendag gehouden. Deze werd georganiseerd  door de sportverenigingen sv Slikkerveer, sv Ten Donck, KCR en Saturnus’72 samen met de gemeente Ridderkerk, Facet Ridderkerk, Sport en Welzijn en het Farelcollege.

Jeu de Boules – KCR

De sportclubs verzorgden verschillende clinics op het deels vernieuwde terrein. Er viel heel wat te kiezen zoals voetballen, hockeyen, korfballen, handballen en zelfs jeu de boulen. Vet Gezond Ridderkerk stond samen met leerlingen van het Farelcollege klaar om de lekkerste smoothies te maken.

Activiteiten bij Ten Donck

Ondanks het mooie weer viel de publieke belangstelling tegen. Misschien was de net begonnen herfstvakantie of summiere berichtgeving in de media hiervan de oorzaak.

Foto’s: Wessel Dekker