Prijsuitreiking Ridderkerk Toernooi

Na afloop van de finale van het Ridderkerk Toernooi volgde uiteraard ook nog de prijsuitreiking.

Dit jaar was de tenaamstelling van de wisselbokaal waarom werd gestreden vernoemd naar twee personen. Naast de Jacques van der Lindenbokaal werd ook de wisselbokaal vernoemd naar Arie van Wingerden, de oud-voorzitter van vv Rijsoord, die in de afgelopen periode was overleden. De vrouw van Arie van Wingerden hielp RVVH voorzitter Stefan Komduur met de overhandiging van de wisselbokaal.

Guytano Dos Santos werd uitgekozen tot ‘Beste Speler van het Toernooi’.

Guytano Dos Santos werd uitgeroepen tot ‘Beste Speler van het Toernooi’

Legends

De slotdag van het Ridderkerk Toernooi kende ook ook nog een kennismaking van het Walking Football, zoals dat wekelijks bij vv Rijsoord wordt gespeeld. Ook werd er een toernooi gehouden door de zogenaamde ‘Legend-spelers’ van de Ridderkerkse clubs. Bolnes wist dit toernooi te winnen door zowel van RVVH als van Slikkerveer te winnen. Rijsoord had geen afvaardiging gestuurd.

Het winnende team van de Bolnes Legends.

Al met al kan er teruggekeken worden op een fraaie start van een voor de Ridderkerkse verenigingen nieuw seizoen.

Foto’s: Roelie ’t Jong