Ridderkerk Toernooi gaat door

De editie van het Ridderkerk Toernooi 2020 gaat door op de oorspronkelijk geplande data. Het toernooi wordt gespeeld op het terrein van S.V. Slikkerveer, dat komend seizoen een hoogtepunt zal vieren met haar 100-jarig bestaan op 7 oktober 2020.

Vorig jaar werd de finale van het Ridderkerk Toernooi pas beslist na strafschoppen, die in de finale tegen vv Rijsoord beter werden genomen door RVVH.

Het speelschema is als volgt:
Dinsdag 11 augustus 2020: 20.00 uur Bolnes – Rijsoord
Woensdag 12 augustus 2020: 20.00 uur Slikkerveer – RVVH

De finalewedstrijden worden gespeeld op zaterdag 15 augustus 2020. Om 12.00 uur vindt de wedstrijd plaats om de 3e en 4e plaats. Aansluitend daarop start om 14.30 uur de finale.

Op 4 maart jl. werd al geloot voor het Ridderkerk Toernooi.

Op de foto boven, v.l.n.r.: Michel Legerstee (sv Bolnes), Ramon de Borst (vv Rijsoord), Lydia van Loon (vv Rijsoord), Casper Westerveld (Sport Service Ridderkerk), Rinus Hitzert (S.V. Slikkerveer) en Hennie van der Sluis (RVVH).

Foto: Roelie ’t Jong