Ridderkerks FACET wint bedrijvenbadmintontoernooi 2021

Op vrijdag 29 oktober 2021 sleepte de Ridderkerkse welzijnsstichting FACET de wisselbeker van het bedrijvenbadmintontoernooi 2021 in de wacht. Het bedrijventoernooi wordt jaarlijks georganiseerd door de Ridderkerkse Badmintonvereniging Ribad en was dit jaar drukker dan ooit. Maar liefst 20 teams van bedrijven uit de regio deden mee en speelden fanatiek op deze sportieve vrijdagavond.

Na 8 speelrondes en in totaal 16 wedstrijden was het tweede team van FACET te sterk voor de overige deelnemers van ASK Hypotheekadvies, CVU uitvaartzorg, De Lus Fysiotherapie, Evides Waterbedrijf, Farelcollege, sportcrémeproducent Flexpower, Haulussy the law company, marketingbureau Het Vervolg op Einstein (winnaar 2019), honkbalvereniging HSV Rowdies, industrieel brandbeveiliger Interdam, administratiekantoor Jarox, Noort & de Vries dakonderhoud (hoofdsponsor Ribad) en gaming test lab Trisigma.

“Veel van de teams zijn vaste deelnemers van het toernooi en we kijken er naar uit om hen volgend jaar terug te zien voor de herkansing”, aldus Ribad-voorzitter Ron Velthuizen.”In 2022 zal FACET in elk geval de wisselbeker verdedigen.”