Slechte week HBM Dakbedekking/Taveri

Voor de tafeltennissers van HBM/taveri stonden er afgelopen week twee wedstrijden op het programma. Beide wedstrijden werden echter met het kleinst mogelijke verschil van 6-4 verloren.

Allereerst diende afgelopen dinsdag het restant te worden uitgespeeld van de gestaakte wedstrijd in Oegstgeest tegen een concurrent tegen degradatie, Pecos. De formatie uit Ridderkerk wist de achterstand van 3-1 van 2 weken eerder echter niet ongedaan te maken.

Afgelopen vrijdag wisten de Ridderkerkers de nederlaag tegen de sterke koploper Docos uit Leiden echter redelijk te beperken. De verdeling van de winstpartijen was identiek aan de wedstrijd tegen Pecos. In beide westrijden wist Patrick Weijers met een hattrick ongeslagen te blijven en wist Hans Stapels daar een winstpartij aan toe te voegen.

Door deze twee nederlagen is HBM/Taveri op de voorlaatste plaats op de ranglijkt terecht gekomen. Gezien het feit dat er twee teams degraderen zal er in het restant van de competitie flink aan getrokken moeten worden. Komende vrijdagavond speelt HBM/Taveri de laatste wedstrijd van het reguliere gedeelte van de competitie thuis tegen Alexandria. Daarna zullen de Ridderkerkers via de playdowns proberen degradatie af te wenden.