Start inschrijving Avond4daagse Ridderkerk 2022

De inschrijving van de 74e editie van de Avond4daagse is gestart. Dit jaar wordt de Avond4daagse van maandag 13 juni t/m donderdag 16 juni 2022 gewandeld door Ridderkerk.

De werkgroep Avond4daagse start jaarlijks in januari enthousiast met de organisatie van de Avond4daagse. De werkgroep is enorm blij dat dit jaar de Avond4daagse weer door Ridderkerk gewandeld kan worden: “We kijken niet achterom, wel vooruit. Dit jaar is ervoor gekozen om alleen de 5 kilometer route uit te zetten. De routes zijn aangepast, waarbij het aspect veiligheid hoog in het vaandel staat. De sponsors zijn benaderd en enthousiast en de vrijwilligers staan te trappelen om weer aan de slag te mogen.”

Inschrijven voor de Avond4daagse kan via de website avond4daagse-ridderkerk.nl. De kosten voor deelname bedragen dit jaar €7,50 per persoon. Inschrijven via de website is mogelijk voor individuele wandelaars, waarbij ieder een eigen startkaart ontvangt en groepen (scholen en verenigingen) die wandelen met 1 startkaart. De inschrijving stopt op woensdagavond 29 mei 2022 om 19.00u. Deelnemers aan de Ridderkerkpas kunnen zich inschrijven via Facet Ridderkerk.

De starttijd voor de Avond4daagse is dagelijks om 18.30 uur. Op maandag, dinsdag en woensdag vanaf het Reijerpark en donderdag vanaf het centrum. Er wordt in groepen achtereenvolgend gestart begeleid door de organisatie. Donderdagavond tijdens de slotavond in het centrum is iedereen welkom om de wandelaars op een feestelijke manier binnen te halen.

Het gekozen thema dit jaar is ‘Vrij om te bewegen’: “We laten bewogen jaren achter ons, waarbij niet alles even vanzelfsprekend was. We herdachten in stilte “75 jaar Vrijheid” een thema wat opnieuw actueel is. Daarnaast mag iedereen zijn wie hij of zij wil zijn. We nodigen alle wandelaars op de slotavond uit om thema uit te dragen op een manier die jou past. Doe iets geks aan, gooi je haar los en ben wie je wil zijn, wees vrij om te bewegen.”

Actuele informatie over de Avond4daagse is te vinden op de website, Facebook en Instagram. Wil je meer informatie of heb je interesse om je als vrijwilliger te verbinden aan de Avond4daagse? Neem dan via de website contact op.