Tennissen via Facet Ridderkerk

Het zomerseizoen voor tennissers gaat weer van start. Voor dinsdag- en vrijdagmiddag van 14.00 tot 15.00 uur is Facet op zoek naar leuke, enthousiaste en gezellige spelers en speelsters.

“Tennis is de ideale sport om ook op oudere leeftijd te spelen. Facet Ridderkerk biedt op verschillende momenten in de week tennis aan. Tijdens het zomerseizoen wordt er gespeeld op vijf schitterende buitenbanen van Reyerparc. Is het erg slecht weer dan kan er ook altijd uitgeweken worden naar de mooie binnenbanen. Een mooi alternatief die niet elke vereniging heeft”, zegt Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk. “De mooie banen hebben een goede zachtere ondergrond en dat is beter voor de gewrichten en zal zorgen voor minder blessures. Vooraf of na afloop is er de mogelijkheid om gezellig met elkaar wat te drinken.”

Heeft u enige ervaring? En lijkt het u leuk om een balletje te slaan? Dan bent u van harte welkom om aan te sluiten. Goed kunnen tennissen is niet belangrijk om deel te nemen, plezier in het spel en gezelligheid staan centraal. Het zomerseizoen loopt van april t/m augustus 2022 en in deze periode is er altijd plek voor invallers. Wilt u lekker bewegen met mensen van uw eigen leeftijd? U bent van harte welkom voor een gratis proefles.

Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350 of per e-mail jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl