Topklasser RVVH start opleidingsteam met meisjes onder 17 jaar

De vrouwen van RVVH spelen op het hoogste niveau van Nederland. De club wil graag een vaste plaats veroveren bij de Top vijf van ons land. Om deze ambitie waar te maken zal er onder meer een MO17 team worden opgericht. RVVH roept talentvolle meisjes op om zich aan te melden voor een stage.

RVVH Ridderkerk speelt met twee vrouwenteams in de nationale competities. Vrouwen één op het allerhoogste amateurniveau van ons land, de Topklasse.  Het tweede team speelt in de eerste klasse. Beide teams doen het in de landelijke competities prima. De club is bezig met plannen voor de toekomst. Eén van die plannen, naast onder meer de Vrouwen Voetbal Academie Rijnmond, is het opleiden van talentvolle meisjes voor de top van Nederland.

Komende seizoen zal daarom worden gestart met een MO17 team. Hiervoor is RVVH op zoek naar talentvolle speelsters, met een goede trainings- en wedstrijdmentaliteit en daar waar mogelijk nu al op een hoog niveau spelen. Het doel is om uiteindelijk de stap naar vrouwen één of twee te maken.

Voetbalsters die zich herkennen in bovenstaande kunnen zich aanmelden bij de technische commissie van de RVVH vrouwenselectie voor één of meerdere proeftrainingen. Zodra het weer kan en mag worden de speelsters uitgenodigd om hun kwaliteiten te laten zien aan de trainersstaf van de Ridderkerkse topclub. Aanmelden kan via een mail naar: t.westerink29@gmail.com