Wederom zege HBM Dakbedekking/Taveri

De tafeltennissers van HBM/Taveri hebben afgelopen vrijdagavond de uitstekende competitiestart van een week eerder een prima vervolg kunnen geven.

In Ridderkerk werd degradatiekandidaat de Treffers uit Melissant, in een spannende wedstrijd, uiteindelijk met het kleinst mogelijke verschil verslagen. Patrick Weijers zette met een hattrick in het enkelspel en een aandeel in het dubbelspel samen met Robert Beenes de thuisclub op het goede spoor. Beenes was eenmaal succesvol in het enkelspel. Hans Stapels stelde in de slotwedstrijd van de avond de overwinning voor de Ridderkerkers veilig. Hierdoor mag HBM/Taveri zich nog steeds koploper in de hoofdklasse noemen.

Komende vrijdagavond staat er een kraker op het programma als de nummer twee van de ranglijst, Alexandria uit Rotterdam, in Ridderkerk op bezoek komt.