Wessel de Boom wint aan de Rijnsingel

Op dinsdag 13 augustus werd de tweede viswedstrijd voor de jeugd georganiseerd door Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) in samenwerking met de E.R.H.V de Waal aan de Rijnsingel in Bolnes.

Er waren deze tweede dag 36 kinderen die aan de wedstrijd hebben deelgenomen door hun hengel uit te gooien. Maar liefst 29 kinderenwisten 1 of meerdere vissen te vangen.

De eerste plaats ging naar Wessel de Boom met 397 cm aan vissen (37 stuks!). De tweede plaats werd behaald door Joshua Reijnen. Hij had 133 cm aan vissen gevangen en derde werd William Verhoeven. Hij had 123 cm aan vissen gevangen.

Op woensdag vindt de derde wedstrijd plaats aan de Rembrandtweg in het centrum van Ridderkerk. Kinderen tot en met 14 jaar kunnen aan deze jeugdviswedstrijden deelnemen. Inschrijven is op de dag zelf vanaf 13.00 uur bij de SER-vlaggen. De wedstrijd start om 14.00 uur en eindigt om 15.30 uur. Aansluitend vindt de prijsuitreiking plaats.

Foto’s: Ger Spanjersberg