Wijzigingen amateurvoetbal in Ridderkerk

Afgelopen dagen verliep de deadline voor overschrijving naar een andere vereniging voor de Ridderkerkse voetballers. Dit heeft geresulteerd in de volgende wijzigingen:

Wijzigingen in de selectie van vv Rijsoord

De selectie van vv Rijsoord, dat komend seizoen wederom zal uitkomen in de hoofdklasse, kent veel mutaties:

Trainer: Brasco Tuvaljevic (Dubbeldam/Jong Sparta).

Komen: Danny Haasdijk en Gazar Dermedjan (RVVH), Gianni Straal, Guilermo Pinas, Roman van der Tak en Maily Lopez (SC Feyenoord), Menno Vooges (ASWH), Claudio Barras (Heerjansdam), Christian van Wijngen (Nieuwenhoorn) en Romano Niamut (NSVV).

Gaan: Mike van Dongen en Romain van Bruggen (RVVH), Casper Gerritse (Poortugaal), Desley de Wolf en Berry de Groot (CION), Ragip Ozrak en Nelson Costa de Brito (Nieuwenhoorn), Stephan Ooms (Pelikaan), Jimmy van der Vaart en Marcello Gomes da Veiga (CWO).

Wijzigingen in de selectie van RVVH

De selectie van RVVH, dat komend seizoen wederom zal uitkomen in de eerste klasse, kent een flink aantal mutaties:

Trainer: Kevin Vink (Jong Excelsior)

Komen: Mike van Dongen en Romain van Bruggen (Rijsoord), Leroy Nijgh, Mohamed Ajarai (Zwaluwen), Patrick Lopes Martins da Veiga (Sportlust ’46), Remco Buist en Leon Steketee (Heinenoord), Kristijan Nikolic (Excelsior Maassluis), Sanzio Dietrich en Philip Dragon (SC Feyenoord) en John van Vught (Heerjansdam)

Gaan: Thomas van Prooijen (Slikkerveer), Danny Spelde (gestopt), Jay Brand (ASWH), Noury Mulder (VVOR), Tonnie Stok (Wieldrecht) en Mahmut Sonmez (IFC-zo).

Wijzigingen in de selectie van Slikkerveer

De selectie van Slikkerveer, dat komend seizoen wederom zal uitkomen in de derde klasse, kent weinig mutaties:

Trainer: André Stafleu (derde seizoen)

Komen: Thomas van Prooijen en Ryan van Dongen (RVVH), Damion Janssen (Pelikaan) en Djamillo Bechoe (Heinenoord).

Gaan: Niemand.

Wijzigingen in de selectie van Bolnes

De mutaties in de selectie van Bolnes zijn helaas niet bij de redactie bekend.
Bolnes-zaterdag zal in het komende seizoen uitkomen in de vierde klasse.
Bolnes-zondag zal in het komende seizoen uitkomen in de vierde klasse.